Dokonanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów od właścicieli nieruchomości
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- wniosek,
- oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej (oryginał),
- w przypadku występowania przez pełnomocnika – oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa.
Komórka organizacyjna
Wydział Ochrony Środowiska pok. 11 tel. 913877222
Opłaty
- opłata za dokonanie wpisu – 50,00 zł,
- opłata za zmianę wpisu – 25,00 zł,
Opłatę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Karnice 95 9376 0001 0010 5239 2005 0028
Termin i sposób realizacji
Wpis do rejestru przedsiębiorca uzyskuje niezwłocznie po złożeniu kompletnego wniosku.
Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.
Podstawa prawna
Art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. 2017 r., poz. 1289.)
Art. 64-73 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1829).
Tryb odwoławczy
Odwołanie od wydanej decyzji o odmowie wpisu do rejestru oraz o wykreśleniu z rejestru służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Wójta Gminy Karnicec w terminie 14 dni od dnia doręczenia.